COVID-вакцинація в Україні: у МОЗ назвали побічні ефекти

Після введення вакцини від коронавірусу можуть виникати побічні ефекти. Відповідну заяву в етері одного з телеканалів зробив головний санітарний лікар Віктор Ляшко.


Посадовець зазначив, що у МОЗ інформуватимуть громадян про всі побічні ефекти, які фіксуватимуть після вакцинації. У разі виникнення потрібно звертатися до сімейного лікаря.

Ляшко розповів, що можуть виникати такі побічні ефекти:
мінімальне підвищення температури;
на місці уколу може з’явитися почервоніння;
в місці ін’єкції можуть з’явитися папули (висип).
Такі симптоми з’являтимуться у 5-7 % людей, яким ввели вакцину від недуги. Також у Міністерстві охорони здоров’я заявили, що є і набагато складніші наслідки. Серед них – анафілактичний шок. Такий побічний ефект з’являється в середньому в чотирьох людей на один мільйон.

Шукайте деталі в групі Facebook


РЕКЛАМА:

Джерело.

Загрузка...